fbpx Hodnotenie fakúlt - Slovenská technická univerzita v Bratislave
Všetko o daňovom priznaní študenta 2022.
Pokračovať na stránku →

Hodnotenie fakúlt - Slovenská technická univerzita v Bratislave

Študenti STU popisujú čo sa im nepáči a čo majú radi. Veríme, že ich zverejnením pomôžeme k zlepšeniu kvality poskytovaných služieb na ich vysokej škole. Komentáre zverejňujeme bez úprav. Redakcia Študentských financií sa so zverejneným obsahom nemusí nutne stotožňovať.

Veľmi málo praxe. Len samá teória. Na odbore pozemné stavby a architektúra máme podľa môjho názoru nepomer predmetov. Statických predmetov máme strašne veľa(statika,pružnosť,mechanika,betón1,betón2) a preberáme tam všetko dopodrobna. Myslím si ale, že by to tak nemalo byť, pretože nie všetci chcú ďalej pokračovať na nosných konštrukciách. Málo sa zaoberáme stavebnou fyzikou, ktorú by som ja uprednostnila a všeobecne každý má logicky vo svojom záujme iné predmety, čomu by sa chcel venovať. Preto si myslím, že by sme si mali viac voliť predmety podľa toho, čo nás baví a čo chceme robiť. Chýbajú mi tu predmety a odbory, ktoré sú už inde bežné a dostávajú sa do praxe ako inteligentné budovy, drevostavby a pod.
Jedáleň. Že sa začalo s rekonštrukciou, aj keď to ide pomaly, ale niektoré časti školy to súrne potrebujú.
Stavebná fakulta
Študentka 3 Bc ročníka
#838
v dnesnej dobre je maximalne trapne davat ludom formu skusky pisomnu za vyhodnotenim cakame aj tri hodiny a potom ustnu, posledna moja skuska ktora mala napisane v AISe ze trvanie je 240min som odisla vecer o pol 7!!!!! spamatajte sa konecne mili profesori
Stavebná fakulta
Študentka 2 Mgr/Ing ročníka
#818
Prístup profesorov...
Stavebná fakulta
Študentka 1 Mgr/Ing ročníka
#809
vysoka fluktuacia studentov. prijat menej studentov v prvom rocniku
kvalita, odbornost
Fakulta chemickej a potravinárskej technológie
Študent 2 Mgr/Ing ročníka
#781
málo hodín výúčby tým pádom málo praktických zadaní a skúseností
elektronické skriptá
Materiálovotechnologická fakulta v Trnave
Študentka 1 Bc ročníka
#697
Škoda, že to tak nie je aj s ostatnými učiteľmi....máme takých, ktorí si potrebujú svoje ego na náš študentoch posilniť a tie skúšky plné poníženia by ste zažiť nechceli :( Mám pocit, že štúdium je zamerané viac na získanie A na skúške ako na skutočné praktické vedomosti
Prístup vedúceho katedry je úplne geniálny. Správa sa k nám študentom ako k zákazníkom, perfektný prístup
Stavebná fakulta
Študentka 1 Mgr/Ing ročníka
#666
Organizácia, nie fakulty ale konkrétnej katedry. Rozdielny prístup profesorov, neinformovanosť profesorov aj študentov, nedostatočne alebo vôbec nevysvetľované učivo ku ktorému je málo študijných materiálov.
Stavebná fakulta
Študentka 2 Mgr/Ing ročníka
#635
Slabé vzdelanie Malo praxe, a malo technických zariadení, škola nema peniaze na žiadne veci.
Strojnícka fakulta
Študent 1 Mgr/Ing ročníka
#548
príliš veľa všeobecných predmetov a menej so zacielením odboru
profesionálny prístup a vysoká odbornosť pedagógov
Materiálovotechnologická fakulta v Trnave
Študentka 2 Bc ročníka
#466
pristup a organizacia
snaha
Fakulta informatiky a informačných technológií
Študent 3 Bc ročníka
#461
Prístup väčšiny pedagógov, neobjektívne hodnotenie predmetov, staršie často neobnovia než prostredie, Mužské záchody na 3,4 poschodí nehorázne zapáchajú a fakulta s tým nič nerobí
Prístup niektorých pedagógov, akcie na škole
Fakulta architektúry
Študent 3 Bc ročníka
#455
v prváku je to taká všeobecné ale beriem to ako nutné zlo
Strojnícka fakulta
Študent 1 Bc ročníka
#438
K slobode vyjadrenia názoru: Vyjadriť názor je možné prostredníctvom askalotu, priamo u vyučujúceho alebo hodnotením predmetov na konci semestra no častokrát mám pocit že na negatívne názory nie je žiadna reakcia zo strany kompetentných.
Fakulta informatiky a informačných technológií
Študent 2 Bc ročníka
#434
Spojenie odboru pozemnych a dopravnych stavieb na ing studiu dokopy, zatial co bc studia su oddelene. Nastava zmatok v predmetoch a polovica (dopravaci) nevedia co s pozemnymi predmetmi, ktore nadvazuju na bc predmety, a naopak.
Stavebná fakulta
Študentka 1 Mgr/Ing ročníka
#432
Zbytočne veľa matematiky , nedostupnosť potrebných kníh ako toxikologia
Fakulta chemickej a potravinárskej technológie
Študentka 1 Bc ročníka
#412
stara budova
Stavebná fakulta
Študentka 1 Mgr/Ing ročníka
#376
Nepáči sa mi prístup niektorých učiteľov, napríklad keď nám na zápočet dávaju veci ktoré sme ešte s nimi nepreberali, maximálne ktoré sme mali len okrajovo spomenuté na hodine (napr. organická chémia).
vzhľadom na môj odbor sa mi veľmi páči spôsob výučby profesorov, ktorý nám vysvetľujú danú problematiku priamo na praxi a vieme si to vtedy lepšie predstaviť. Taktiež, že sú tí ľudia z nášho ústavu (Uchei) ľudskí a dá sa s nimi vždy dohodnúť :)
Fakulta chemickej a potravinárskej technológie
Študentka 3 Bc ročníka
#336
- neučia študentov rozmýšľať, len sa snažia študentom za veľmi krátky čas natlačiť do hlavy neúmerne veľké množstvo informácii
Stavebná fakulta
Študent 1 Mgr/Ing ročníka
#331
Vsetko sa mi paci
Všetko;najlepsia univerzita na Slovensku
Materiálovotechnologická fakulta v Trnave
Študent 1 Bc ročníka
#327
Informovanosť všetkych predmetov navzájom. Mám niekedy pocit že "prava ruka nevie čo robi ľava"
Snaha niektorich profesorov nás naučiť čo najviac
Fakulta elektrotechniky a informatiky
Študent 2 Bc ročníka
#259
neveľmi ľudský prístup, slabá dotácia školy štátom, viacero nekvalitných učiteľov
hodnotenie fakulty zamestnávateľmi a vyučovaná látka
Fakulta informatiky a informačných technológií
Študentka 3 Bc ročníka
#160
nízka úroveň učiva, preberáme všetko dosť okrajovo
Prístup pedagógov k žiakom- kvalitne vysvetlené učivo
Materiálovotechnologická fakulta v Trnave
Študent 2 Bc ročníka
#128
Prístup pedagógov, férovosť, študijný plán, jedalen, študovňa
Stavebná fakulta
Študentka 1 Mgr/Ing ročníka
#119
nepáči sa mi to, že na škole niektorý cvičiaci sú zakomplexovaný a nevedia konštruktívne zhodnotiť, že čo by mal taký študent vedieť a potom aj tí najlepší majú čo robiť aby spravili zápočty
Fakulta elektrotechniky a informatiky
Študent 2 Bc ročníka
#116
Viacero predmetov je veľmi podobných, ak nie rovnakých ako v bc štúdiu. Niektoré predmety mi prídu úplne zbytočné,čo sa týka môjho odboru. Študujem technológie a tento semester mi prišiel celkovo zbytočne premrhaný čas v škole, s výnimkou 2 predmetov
Stavebná fakulta
Študentka 1 Mgr/Ing ročníka
#103
Dekan
Vedenie, dostupnosť k informáciám
Materiálovotechnologická fakulta v Trnave
Študent 3 Bc ročníka
#99
časovo VEĽMI náročné
dobre vysvetlená problematika a princípy
Stavebná fakulta
Študent 1 Mgr/Ing ročníka
#86
Všetko závisí od nálady a povahy vyučujúceho.
Stavebná fakulta
Študentka 3 Bc ročníka
#72
Nie je materialovo zabezpecena, koplet hradena studentmi, od ceruzky az po tlac, ziadna spolupracia s realnymi firmami, riesenie atelierov je cisto v obmedzenom prostredi, nemame pojem ani skusenost s realom, atrlier v dezolatnom stave
Fakulta architektúry
Študentka 3 Bc ročníka
#30
Napísali o nás
RTVS Plus 7 dní SME Denník N Teraz Pravda Webnoviny