Pravidlá používania portálu Študentské financie a ochrana osobných údajov

Tieto pravidlá určujú zásady poskytovania služieb portálu Študentské financie, práva a povinnosti prevádzkovateľa, návštevníkov, členov a odborných poradcov.

I. Všeobecné ustanovenia

  1. Tieto pravidlá určujú zásady poskytovania služieb portálu Študentské financie (ďalej len „Portál“), práva a povinnosti nižšie definovaných osôb.
  2. Prevádzkovateľ portálu Študentské financie je Milestone s.r.o., Hlavná 790/16, 93101 Šamorín, IČO: 45872147, spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel Sro, vložka číslo: 26339/T.
  3. Návštevník je každá osoba, ktorá navštívi Portál, alebo využíva ním poskytované služby.
  4. Člen je každá osoba, ktorá zanechala prevádzkovateľovi svoju e-mailovú adresu pre účely vzájomnej komunikácie (napr. pre účely odberu noviniek), alebo ktorá sa registovala pod svojou e-mailovou adresou ako používateľ Portálu.
  5. Odborný poradca je osoba ustanovená prevádzkovateľom na zodpovedanie otázok Návštevníkov v odborných poradniach.
  6. Zákazník je každá osoba, ktorá zaplatí Prevádzkovateľovi poplatok za prístup k Predplatenej službe.
  7. Predplatenou službou sa na účely týchto VOP rozumie prístup do spoplatnených sekcií Portálu na určitú dobu alebo poskytnutie konkrétnych služieb podľa aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa po zaplatení Poplatku.
  8. Poplatkom sa na účely týchto VOP rozumie finančná čiastka, ktorú Prevádzkovateľovi zaplatí Zákazník za prístup k Predplatenej službe a to podľa aktuálnej ponuky Poskytovateľa.
  9. Zariadením sa na účely týchto VOP rozumie akýkoľvek technický prostriedok umožňujúci pripojenie k sieti internet a prístup k Portálu.
  10. Webhosting je právnická osoba prevádzkujúca webhostingovú službu, na ktorej serveroch sú fyzicky uložené dáta. Poskytovateľom webshotingovej služby je WebSupport s.r.o., Staré Grunty 12, 84104 Bratislava.

II. Pravidlá publikovania obsahu

  1. Návštevník rovnako ako aj registrovaný Člen berie na vedomie, že pri využívaní služieb poskytovaných portálom Študentské financie sa nesmie správať v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky a/alebo so všeobecnou morálkou, a to nesmie žiadnym spôsobom:
    1. príspevkami porušovať autorské práva, alebo práva duševného vlastníctva;
    2. propagovať násilie a otvorene alebo skrytou formou podnecovať nenávisť na základe pohlavia, sexuálnej orientácie, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine, zľahčovať alebo ospravedlňovať takéto konanie;
    3. otvorene alebo skrytou formou propagovať alkohol, alkoholizmus, fajčenie, užívanie omamných látok, jedov a prekurzorov alebo zľahčovať následky užívania uvedených látok;
    4. vulgarizmy, slovné spojenia alebo iné slovné alebo znakové výrazy, ktorých priamy alebo nepriamy význam je v rozpore so všeobecne akceptovateľnou spoločenskou morálkou a etikou;
    5. odosielať príspevky s erotickým obsahom, propagovať detskú pornografiu;
    6. otvorene alebo skrytou formou propagovať politickú stranu alebo jej predstaviteľov;
    7. otvorene alebo skrytou formou poskytovať reklamu, a to akejkoľvek fyzickej alebo právnickej osobe, akýmkoľvek výrobkom alebo službám;
    8. propagovať lieky, ktorých výdaj je viazaný na lekársky predpis a veterinárny lekársky predpis, ktoré obsahujú omamné látky a psychotropné látky, ktorých výdaj nie je viazaný na lekársky predpis, a ktoré sa uhrádzajú na základe zdravotného poistenia podľa osobitného predpisu a liekov neregistrovaných v Slovenskej republike, v ktorých je zmienka o účinkoch liekov na liečenie tuberkulózy, prenosných pohlavných chorôb, závažných infekčných chorôb, nádorových chorôb, chronickej nespavosti, chorôb porúch metabolizmu a psychických chorôb;
    9. propagovať a uskutočňovať akúkoľvek ďalšiu formu konania, ktoré je v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky;
    10. uvádzať nepravdivé, neoverené, zavádzajúce alebo klamlivé správy o treťom subjekte, resp. najmä v prípade, ak takéto informácie o treťom subjekte môžu spôsobiť inému subjektu prospech.
  2. Člen nemá za svoje príspevky zverejnené na Portály nárok na žiadnu autorskú odmenu.
  3. Každý Člen preberá zodpovednosť za svoje príspevky sám a dobrovoľne a súhlasí s tým, že nebude používať služby Portálu na účely, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
  4. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek bez predošlého upozornenia odstrániť obsah, ktorý akýmkoľvek spôsobom poruší tieto Pravidlá, alebo nesplní potrebné náležitosti, alebo svojím znením poruší ktorýkoľvek právny predpis SR, alebo bude zjavne nepravdivý, alebo Prevádzkovateľ nájde iný závažný dôvod na jeho odstránenie.
  5. Člen môže kedykoľvek písomne požiadať Prevádzkovateľa o odstránenie ním vytvoreného obsahu a Prevádzkovateľ sa zaväzuje tak urobiť najneskôr 7 dní od doručenia žiadosti. Žiadosť musí obsahovať URL adresu príspevku a musí byť odoslaná z e-mailovej adresy, ktorú Člen uviedol pri svojej registrácii.

III. Registrácia za člena

  1. Napriek tomu, že veľká časť obsahu na Portály je verejne a slobodne dostupná, využívanie niektorých služieb je podmienené registráciou za Člena.
  2. Registrácia a členstvo na Portály sú bezplatné.
  3. Pri registrácii je potrebné pravdivo odpovedať na niekoľko socio-demografických údajov. Tieto údaje Prevádzkovateľ používa len na interné štatistické účely a individuálne nie sú poskytované k nahliadnutiu tretím stranám.
  4. Poskytnutím e-mailovej adresy pri registrácii Návštevník výslovne súhlasí so zaradením do zoznamu odberateľov noviniek. Odhlásiť sa zo zoznamu môže zrušením účtu alebo žiadosťou odstránenie zo zoznamu odberateľov.
  5. Návštevník má striktne zakázané nasledovné aktivity: pokus prihlásiť sa na Portál ako iný Člen, poškodzovať ďalších Návštevníkov a Členov Portálu alebo iné osoby, poškodzovať Prevádzkovateľa a jeho dobré meno, propagovať služby iných osôb, ktoré sú v priamom alebo nepriamom konkurenčnom vzťahu k Prevádzkovateľovi.
  6. Člen súhlasí s tým, že sa môže automaticky stať účastníkom spotrebiteľských súťaží organizovaných prevádzkovateľom alebo jeho zmluvnými partnermi. Výhra v súťaži je spojená so zverejnením mena. Člen nie je povinný prijať výhru v súťaži a odovzdanie výhry nie je podmienené zverejnením osobných údajov (občianskeho mena, adresy, atď.) či fotografie z preberania výhry, ak nie je uvedené inak v pravidlách súťaže.
  7. Zrušenie členstva možno vykonať kedykoľvek prostredníctvom odkazu v členskom účte alebo písomnou žiadosťou na adresu odhlasenie(zavináč)studentskefinancie.sk a to z e-mailovej adresy, ktorú Člen poskytol pri svojej registrácii. Prevádzkovateľ sa zaväzuje údaje o členovi vymazať zo servera najneskôr do 14 dní odo dňa podania žiadosti.
  8. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek bez predošlého upozornenia vymazať Členský účet a blokovať prístup Členovi, ktorý sústavne porušuje ktorýkoľvek bod týchto pravidiel.

IV. Odborné poradne

  1. Člen má právo za vopred stanovených podmienok Prevádzkovateľom zadávať otázky do odborných poradní, pokiaľ je táto služba v danej chvíli dostupná.
  2. Odborný poradca odpovedá na zadané otázky v rámci svojich odborných vedomostí a špecializácie.
  3. Lehota na zodpovedanie otázky Odborným poradcom je 7 dní od pridania otázky. Táto lehota má iba odporúčací charakter, nie je záväzná.
  4. Odborný poradca má právo odmietnuť zodpovedať otázku bez udania dôvodu. Ak Zákazník za vyžiadanie odpovede vopred zaplatil, má v takomto prípade právo na vrátenie poplatku v plnej výške.
  5. Za pravdivosť a aktuálnosť informácií v otázkach ako aj odpovediach zodpovedajú jednotliví autori.
  6. Odborný poradca nezodpovedá za škody spôsobené použitím odpovede na právne účely.
  7. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť alebo úplne odstrániť otázku, alebo odpoveď ktorá poruší ktorékoľvek z ustanovení týchto pravidiel a to kedykoľvek bez udania dôvodu, bez predošlého upozornenia a bez nároku na vrátenie zaplateného poplatku.

V. Využívanie aplikácií

  1. Použitie aplikácií, alebo získanie výsledkov, sú podmienené registráciou za Člena a/alebo Predplatením služby.
  2. Členské účty nie sú v databáze párované s jednotlivými kalkuláciami kvôli maximálnej ochrane osobných údajov. Keďže nemožno spätne zistiť identitu toho, kto do aplikácie poskytol svoje údaje, tieto sú považované za anonymné.
  3. Výsledky z aplikácií majú informatívny charakter a nie právnu záväznosť, pokiaľ nie je pri konkrétnej aplikácii uvedené inak.

VI. Odber noviniek

  1. Poskytnutím e-mailovej adresy v ktorejkoľvek súčasti Portálu dáva Návštevník súhlas na zaradenie do zoznamu odberateľov noviniek.
  2. Pre odhlásenie sa z odberu noviniek je potrebné poslať prázdnu správu na adresu odhlasenie(zavináč)studentskefinancie.sk a to priamo z e-mailového účtu ktorého sa žiadosť týka. Odhlásenie prebehne automaticky.
  3. Registrovaní členovia sa môžu kedykoľvek k odberu noviniek prihlásiť, alebo sa z nich odhlásiť vo svojom užívateľskom účte na Portály.
  4. Podozrenie zo zneužitia e-mailovej adresy (napr. zadanie adresy bez vedomia vlastníka) možno ohlásiť na ktorýkoľvek kontakt prevádzkovateľa Portálu, najlepšie na adresu odhlasenie(zavináč)studentskefinancie.sk.

VII. Práva a povinnosti Zákazníka

  1. Zákazník má právo na prístup k Predplatenej službe. Predplatenú službu je prostredníctvom aktivačného kódu oprávnený využívať výlučne len Zákazník. Zákazník nie je oprávnený zdieľať Predplatenú službu s treťou osobou a umožniť bezplatné alebo komerčné užívanie Predplatenej služby tretej osobe.
  2. Zákazník sa zaväzuje, že aktivačný kód k Predplatenej službe žiadnym spôsobom nezverejní a nesprístupní tretej osobe. Zákazník je povinný zabezpečiť utajenie aktivačného kódu a ochranu pred jeho zneužitím akoukoľvek treťou osobou. V prípade, ak Zákazník poruší záväzok podľa tohto bodu je povinný nahradiť Prevádzkovateľovi škodu spôsobenú porušením svojho záväzku.
  3. V prípade straty aktivačného kódu, odhalenia zneužitia aktivačného kódu alebo podozrenia zo zneužitia aktivačného kódu je Zákazník povinný o týchto skutočnostiach bezodkladne informovať Prevádzkovateľa. Po obdržaní oznámenia Zákazníka je Prevádzkovateľ povinný prideliť Zákazníkovi nový aktivačný kód k Predplatenej službe a súčasne je oprávnený zablokovať prístup k Predplatenej službe prostredníctvom pôvodného aktivačného kódu.
  4. Zákazník nesie zodpovednosť za všetky informácie, príspevky a údaje zverejnené Zákazníkom na jednotlivých sekciách web stránok v rámci využívania Predplatenej služby.
  5. Poskytovanie predplatenej služby je začaté momentom aktivovania prístupu k Predplatenej službe a oznámení aktivácie s dodaním prístupových údajov Zákazníkovi (ďalej len „Začatie poskytovania“). Momentom Začatia poskytovania končí lehota na odstúpenie od týchto VOP.
  6. Zákazník si je vedomý a výslovne súhlasí so Začatím poskytovania Predplatenej služby a vyhlasuje, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od VOP (§ 7 ods. 6 písm. l. zákona č. 102/2014: „Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.“)

VIII. Práva a povinnosti Prevádzkovateľa

  1. Prevádzkovateľ je povinný umožniť Zákazníkovi prístup k Predplatenej službe za podmienok uvedených v týchto VOP.
  2. Prevádzkovateľ garantuje Zákazníkovi prístup k Predplatenej službe podľa ods. 1 tohto článku len v prípade, ak Zákazník použije aktivačný kód.
  3. Prevádzkovateľ nezodpovedá za nemožnosť prístupu k Predplatenej službe spôsobenú technickými vlastnosťami Zariadenia. Zákazník si je vedomý, že medzi technické vlastnosti Zariadenia, ktoré znemožňujú využívanie Predplatenej služby, patrí napríklad chýbajúca podpora Javascriptu v Zariadení alebo zakázanie plnej funkčnosti Javascriptu v Zariadení zo strany Zákazníka.
  4. Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za nesplnenie svojich povinností podľa týchto VOP, ak ich nemohol splniť v dôsledku objektívnych okolností vyššej moci. Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa na účely týchto VOP považujú okolnosti, ktoré nie sú závislé od vôle Prevádzkovateľa a Prevádzkovateľ ich nemôže ovplyvniť.
  5. Prevádzkovateľ je oprávnený informovať Zákazníka prostredníctvom e-mailu a/alebo SMS/MMS o ponukách služieb vrátane reklamných ponúk, o možnosti zakúpenia služby na ďalšie obdobie resp. o nutnosti uhradenia Poplatku na ďalšie obdobie prístupu k Predplatenej službe, o aktuálnych ponukách služieb, k čomu Zákazník udeľuje Prevádzkovateľovi svoj súhlas. Súhlas podľa predchádzajúcej vety je Zákazník oprávnený Prevádzkovateľovi kedykoľvek odvolať.
  6. Prevádzkovateľ je oprávnený dočasne pozastaviť prístup k Predplatenej službe bez toho, aby to bolo považované za porušenie povinnosti Prevádzkovateľa, a to z dôvodu bezpečnosti, prípadov vyššej moci, rozhodnutia príslušného orgánu, pre výkon opráv a prác potrebných pre prevádzku, revíziu alebo údržbu Systému. O dočasnom pozastavení prístupu k Predplatenej službe Prevádzkovateľ informuje Zákazníka oznamom zverejnenom na Portály, pokiaľ možno vopred, inak v primeranej lehote a zároveň oznámi aj dôvod a predpokladanú dobu pozastavenia prístupu k Predplatenej službe.
  7. Zákazník udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas na informovanie Zákazníka o produktoch alebo službách Poskytovateľa alebo jeho obchodných partnerov, a to najmä formou e-mailu alebo SMS/MMS. Zákazník má právo tento súhlas kedykoľvek písomne odvolať. 

IX. Ochrana osobných údajov

  1. Portál Študentské financie sa pri spracovaní údajov poskytnutých návštevníkmi riadi ustanovením zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Poskytovanie údajov, ktoré v spojení s inými údajmi možno považovať za osobné v zmysle zákona o ochrane osobných údajov, je dobrovoľné.
  3. Súhlas so spracovaním osobných údajov poskytuje Návštevník aj Člen Prevádzkovateľovi na dobu neurčitú.

X. Podmienky a spôsob reklamácie

  1. Zákazník je oprávnený uplatniť si reklamáciu vád prístupu k Predplateným službám u Prevádzkovateľa v lehote 10 dní odo dňa výskytu vady, a to prostredníctvom e-mailu na adrese redakcia(zavináč)studentskefinancie.sk.
  2. Zákazník je povinný presne špecifikovať v čom spočíva reklamovaná vada a zároveň uviesť časové obdobie počas ktorého sa vada vyskytla.
  3. Reklamácia Zákazníka sa považuje za opodstatnenú, ak dôjde k výpadku Portálu a Zákazník nebude mať prístup k Predplatenej službe po dobu dlhšiu ako 48 po sebe nasledujúcich hodín.
  4. Prevádzkovateľ je povinný doručiť Zákazníkovi potvrdenie o uplatnení reklamácie. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak Zákazník má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
  5. V prípade, ak je reklamácia Zákazníka v súlade s ods. 3 opodstatnená, Prevádzkovateľ poskytne Zákazníkovi zľavu formou predĺženia prístupu k Predplatenej službe o dobu, počas ktorej Zákazník nemal v dôsledku vád prístup k Predplatenej službe. O vybavení reklamácie podľa predchádzajúcej vety je Prevádzkovateľ povinný Zákazníka informovať.

XI. Vylúčenie zodpovednosti

  1. Prevádzkovateľ je samostatný právny subjekt, nie je súčasťou inštitúcií, ktorých informácie spracúva a publikuje na Portály, ani nie je poverený tieto inštitúcie zastupovať pri styku s verejnosťou. Menovite, ide najmä o Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR, Fond na podporu vzdelávania, Finančné riaditeľstvo SR a Štatistický úrad SR.
  2. Aplikácie, opísané postupy, prípadové štúdie ako aj poskytované rady v poradni majú iba informatívny charakter.
  3. Akékoľvek škody spôsobené nesprávnou interpretáciou textov, nepravidými údajmi, alebo výpočtom v aplikáciách nie sú právne vymožiteľné.
  4. Názory vyjadrené v článkoch a komentároch nie sú stanoviskom Prevádzkovateľa.
  5. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené násilným alebo neoprávneným preniknutím do technického zázemia poskytovaného Webhostingom a následným získaním údajov z databáz.
  6. Prevádzkovateľ negarantuje nepretržitú dostupnosť portálu.

XII. Záverečné ustanovenia

  1. Tieto pravidlá nadobúdajú platnosť dňa 25. februára 2016.
Horúce témy

10 krokov ako zvládnuť daňové priznanie 2017

V nasledujúcih krokoch ti ukážeme postup ako úspešne zvládnuť daňové priznanie keď si študent alebo živnostník a ako požiadať o vrátenie daní.

Rómovia nás neoberajú o sociálne dávky. Je to klamstvo, tvrdia štatistiky.

Mýtus o tom, že rómovia okrádajú štát o veľké peniaze, je vyvrátený. Do rómskych osád putujú totiž len 3 percentá sociálnych dávok, zvyšnú väčšinu poberajú Slováci.
Brigády na zajtra

Práca s tepelnými izoláciami
4.00 €/hod. Senec Proplusco, s.r.o., pridané dnes

Pomocné strojárske práce
2.60 €/hod. Prešov Študentský servis, s.r.o., pridané dnes

Dokladanie tovaru - koloniál
3.50 €/hod. Žilina Študentský servis, s.r.o., pridané dnes

Baliace a pomocné práce
2.80 €/hod. Prešov Študentský servis, s.r.o., pridané dnes

Skenovanie a príprava kníh
3.50 €/hod. Bratislava Proplusco, s.r.o., pridané dnes